سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خرید انواع آتشدان هیزمی گروه صنعتی پارسیان

آتشدان هیزمی

آتشدان هیزمی یکی از زیباترین و جذاب ترین وسایل برای فضای بیرون از خانه هستند که در روزهای سرد پاییز و زمستان کاربرد مفیدی را دارد و باعث می شود حتی در روزهای سرد نیز بتوانید از فضای بالکن، پاسیو و یا حیاط خلوت استفاده کنید. آتشدان ها معمولا دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که براساس سلیقه و نظر خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. آتشدان هیزمی و آتشدان گازی هر دو طرفداران خاص خود را دارد. همچنین می توانید آتشدان ها را در مکان های کوچک مانند حیاط های پشتی یا تراس ها و بالکن ها قرار دهید. آتشدان ها باعث زیباتر شدن دورهمی های خانوادگی شده و می توانید از آن ها برای این لحظات استفاده کنید.

از آتشدان هیزمی چه استفاده هایی می شود؟

آتشدان هیزمی یک وسیله جذاب و زیبا است که از آن میتوان در فضاهای باز و محفل های خانوادگی و دورهمی های دوستانه و فامیلی استفاده کرد. آتشدان ها می توانند به مکان جمع شدن تمام اعضای خانواده تبدیل شوند و باعث ایجاد لحظات خوش و زیبا شوند. همان طور که به آن اشاره کردیم دو نوع مختلف از آتشدان ها در بازار وجود دارد. آتشدان هیزمی برای روزها و شب های سرد پاییز و زمستان ایدئال و بی نظیر است و این امکان را به شما می دهد تا در روزهای سرد نیز بتوانید از فضای بیرونی منزل خود استفاده کند.

مدل های مختلف آتشدان هیزمی را از کجا تهیه کنیم؟

آتشدان ها علاوه بر این که دارای دو نوع مختلف از لحاظ نوع سوخت هستند، بلکه دارای مدل های جذاب و متنوعی نیز می باشند و بیش تر افرادی که صاحب ویلا هستند به این وسیله علاقه زیادی دارند و دوست دارند فضای بیرون از ویلایشان نیز نوعی مبلمان فضای باز داشته باشد. همچنین طراحان فضای باز نیز از این وسیله برای زیباتر کردن محیط بیرون خانه استفاده می کنند. طبق آمار مشاهده شده نیز آتشدان ها محبوب ترین مبلمان و تجهیزات دکوری برای فضای باز هستند. همچنین اگر قصد خرید آتشدان هیزمی یا گازی را دارید توصیه می کنیم برای این کار از شرکت های حرفه ای و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید، گروه صنعتی پارسیان مفتخر است با بیش از نیم قرن تجربه در امر تولید و ارائه برترین و مرغوب ترین لوازم گرمایشی همچون آتشدان هیزمی بهترین و مطمئن ترین انتخاب شما در امر خرید آتشدان هیزمی خواهد بود.

مزایای آتشدان هیزمی

تفاوت آتشدان با شومینه در چیست؟

آتشدان ها در اصل نوعی ظرف هستند که درون آن ها می توان آتش روشن کرد. کاربرد این وسیله متنوع است و در فضای بیرون و باز حیاط، ویلا و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت اصلی که با شومینه دارد این است که این وسیله دودکش ندارد. به همین علت می توان گفت شومینه همان آتشدانی است که دارای دودکش است.

داشتن آتشدان هیزمی در ویلا چه مزایایی دارد ؟

اکثر افراد، دورهمی با دوستان، خانواده و نزدیکان خود را دوست دارند و می توان با کارهای مختلف این دورهمی را جذاب و خاطره انگیز تر کرد مخصوصا اگر این دورهمی ها در فضای باز و زیبا برگزار شود. شاید فکر کنید در روزهای سرد سال برگزاری این دورهمی ها در فضای باز ممکن نیست اما باید بدانید که با کمک آتش دان ها می توانید این دورهمی را در روزهای سرد پاییزی و زمستانی برگزار کنید. با کمک آتشدان هیزمی می توانید در حیاط، بالکن و هر فضای بازی که بخواهید دورهمی خانوادگی را برگزار کنید. شما می توانید از هوای آزاد و فضای باز استفاده کنید و از وقت گذرانی در کنار خانواده خود لذت ببرید. بزرگ ترین مزیت آتشدان هیزمی، زیبا و جذاب کردن فضای بیرونی و امکان برگزاری دورهمی های این چنینی است. در اصل می توان گفت علت اصلی ساخت آتشدان ها نیز به این دلیل بود که بتوانید از آن در فضاهای باز، ویلاها، باغ ها و بالکن و غیره استفاده کنید و در عین حال نگران سردی هوا نباشید.

تاریخچه آتشدان هیزمی

آتشدان های هیزمی از زمان های گذشته و طولانی وجود داشتند این وسیله با گذشت زمان فقط از لحاظ ظاهری، مدل و عملکرد دچار تغییرات شده است. در زمان های گذشته گودال هایی را در محیط های باز و بیرون حفر می کردند و بعد از آن داخل آن را با هیزم پر می کردند و با آتش زدن آن از گرمای آن استفاده می کردند. در زمان های گذشته از این طریق هدف های مختلفی را انجام می دادند. برای مثال: برای پختن غذا و تولید گرما از آن استفاده می شد. اما مشکل این آتشدان های قدیمی در دود زیاد آن ها بود. این گودال ها نیز بعد از مدتی تبدیل به دیواره های بلند شدند این دیواره ها این امکان را فراهم کرد تا دود حاصله از سوخت آتش به بیرون از خانه و فضای بسته هدایت شود. بعد از آن رفته رفته دودکش ها به آتشدان ها اضافه شدند و شومینه های امروزی بر آن اساس پایه گذاری شد. بعد از آن فهمیدند که از نوع مدل بدون دودکش آن می توان در محیط باز استفاده کرد به همین دلیل آتشدان های امروزی به بازار عرضه شد.

مزایای آتشدان هیزمی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

از مزایای آتشدان هیزمی که تاثیر زیادی در محبوبیت این وسیله دارد می توان به قابلیت راحت و آسان حمل و نقل و جابجایی آن اشاره کرد. به طوری که شما می توانید آتشدان را به راحتی جابه جا کرده و در جای مورد نظر خود قرار دهید، در اصل این وسیله مانند مبلمان و وسایل دکوراتیو خانه می تواند بسته به دلخواه جابجا شود. این خصوصیت باعث می شود شما بتوانید در زمان هایی که احتیاجی به استفاده از این وسیله ندارید آن را از محیط بیرون جابجا کرده و در محیطی قرار دهید که به دور از آسیب های ناشی از نور خورشید، برف و باران و ... باشد. این مسئله باعث می شود آتشدان هیزمی که خریداری کرده اید دارای طول عمر کاری بالایی باشد. آتشدان ها همچنین علاوه بر این برای محیط های باز حیاط و ویلا مناسب هستند بلکه می توان از آن ها در بالکن و پاسیو نیز به راحتی استفاده کرد. این وسیله گرمای مطبوع و مناسبی را در روزهای سرد سال برای شما فراهم می کند. آتشدان ها دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که می توان گفت آتشدان هیزمی زیباتر بوده و حال و هوای نوستالژیک و جذابی را به محیط اطرافش ارمغان می دهد.

چرا از آتشدان هیزمی استفاده کنیم؟

  • آتشدان های هیزمی دچار تغییر رنگ و تغییر کیفیت نمی شوند.
  • در این نوع آتشدان ها که در بازار وجود دارد دریچه تخلیه و محفظه هیزم نیز قرار داده شده است،.
  • عدم احتیاج به نصب دودکش از مهم ترین مزیت های آتشدان هیزمی می باشد این مزیت باعث می شود تا آتشدان عملکرد بهتری را در فضاهای باز و بیرون داشته باشد.
  • مزیت دیگر آتشدان هیزمی در این است که زیبایی و جذابیت بی نظیری که آن ها برای محیط اطراف خود ارائه می دهند.
  • در اصل شما می توانید با هزینه مناسب یک فضای زیبا و چشمگیر را در محیط باغ، ویلا و خانه خود ایجاد کنید.
  • علاوه بر زیبایی ظاهری، آتشدان های هیزمی بسیار کاربردی نیز هستند و از آن ها می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد.

میز فایرپیت گازی

میز فایرپیت گازی چیست و چه کاربردی در محیط های مختلف دارد؟

میز فایرپیت گازی چدنی در محیط های شلوغ و برای گذاشتن وسایل بسیار کاربردی و مناسب است. به خصوص اگر از فایرپیت به عنوان آتشدان و برای پختن غذا استفاده می کنید، این مسئله می تواند کاربرد میز فایرپیت گازی را دوچندان کند. هر مدلی از فایرپیت را که از گروه صنعتی پارسیان خریداری می کنید می تواند یک سطح به عنوان میز در گوشه و یا دور آن داشته باشد. اگر در نظر دارید میز فایرپیت گازی و یا فایرپیت گازی را خریداری کنید ،پیشنهاد می کنیم حتما سری به وب سایت گروه صنعتی پارسیان بزنید تا بتوانید با مدل های مختلف میز فایر پیت گازی آشنا شوید و با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه را برای استفاده در فضای مد نظر انتخاب کنید.

میز فایرپیت گازی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

به محل قرار گیری آتش در آتشدان فایرپیت می گویند. فایرپیت ها می توانند به وسیله سوخت های مختلف مورد اشتعال قرار بگیرند.برای مثال برای یکی از انوع مختلف فایرپیت می توان به فایرپیت گازی اشاره کرد. این نوع از فایرپیت های گازی به نسبت فایرپیت های هیزمی استفاده راحت تری دارند.

کباب پز پارسیان چگونه دستگاهی است؟

کباب پز پارسیان دستگاهی است که از آن برای پختن گوشت قرمز و سفید استفاده می شود. این دستگاه انواع گوشت را با حرارت ناشی از ذغال، چوب، برق یا گاز به طور کبابی و ارزش غذایی بالا می پزد و از این طریق مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد مغذی غذا باقی می ماند و شما می توانید با کمک این دستگاه راحت تر از قبل غذاهای مختلف را بپزید. کباب پز پارسیان

چرا باید کباب پز پارسیان را تهیه کنید؟

کباب یکی از غذاهای قدیمی و محبوب در کشورمان است، کباب ها به علت این که در پخت آن ها از روغن استفاده نمی شود دارای ارزش غذایی بالا و سالمی می باشد، همین طور در زمان امروزی نیز به علت بالا رفتن میزان آپارتمان نشینی، بیش تر افراد در آپارتمان زندگی می کنند اما ممکن است به علت دود زیاد و محدود بودن بودن فضای موجود نتوانید کباب ها را در آشپرخانه تان بپزید، به همین علت دستگاههای کباب پز پارسیان برای حل این مشکل تولید شده و به بازارعرضه شدند. با کمک کباب پز پارسیان می توانید از شر دود خلاص شوید و همچنین این وسیله فضای زیادی را اشغال نمی کند. گروه صنعتی پارسیان از شرکت های معتبر و حرفه ای در این زمینه است که سالها در زمینه تولید و ارائه مرغوب تریت و برترین محصولات گرمایشی تجربه داشته و با اقتصادی ترین قیمت بهترین کیفیت، کباب پز پارسیان را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار خواهد داد.

کباب پز پارسیان چه مزیت هایی دارد؟

کباب پز پارسیان قادر به نگهداری مقدار بالایی از آب مواد غذایی هستند به همین دلیل غذایی که با آن ها می پزید خوش طعم، سالم و مغذی می شود. غذاهای کبابی و گریل شده دارای طرفداران زیادی است طعم خوشمزه و لذیذ این نوع غذاها و همچنین طرز پخت سالم آن ها باعث شده است تا استفاده از این نوع پخت از غذا در جشن ها و دورهمی های مختلف در فضای باز مورد محبوبیت بالایی باشد. ایرانی ها علاقه زیادی به غذاهای کبابی دارند و به علت این که برای طبخ این نوع غذاها از روغن استفاده نمی شود و بسیار سالم و در عین حال لذیذ هستند مورد استقبال همه قرار گرفته است. کباب پز پارسیان بهترین روش برای پختن این نوع غذاها به صورت کبابی می باشد. کباب پز پارسیان مدل ها و طرح های دارد که می توانید از بین آن ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت آتشدان هیزمی

قیمت آتشدان هیزمی چگونه محاسبه می شود؟

آتشدان های هیزمی در سایز و اندازه های مختلف و همینطور مدل های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند که بر اساس مدل، ویژگی و اندازه دارای قیمت های متفاوتی هستند. برای مثال آتشدان های هیزمی، فلزی، چدنی و سنگی دارای قیمت های مختلفی هستند و شما باید برای آن ها قیمت های متفاوتی را بپردازید. علاوه بر این مسئله هرچه قدر امکانات و ویژگی های آتشدان بیش تر باشد دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود. برای مثال اگر آتشدانی که خریداری می کنید دارای میز آتشدان باشد قیمت خرید آن بالاتر از آتشدان بدون میز خواهد بود.

بهترین روش برای خرید آتشدان هیزمی چیست؟

برای خرید آتشدان هیزمی می توانید محصولات ساخته شده توسط گروه صنعتی پارسیان را در وب سایت ما مشاهده کنید و مدل و طرح آتشدانی را که می پسندید انتخاب کنید بعد از آن می توانید برای اطلاعات بیش تر و راهنمایی در این زمینه با گروه صنعتی پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. مشاوران گروه صنعتی پارسیان اطلاعات جامعی را درباره انواع مختلف آتشدان هیزمی، کارکرد هر کدام از آن ها و قیمت آن ها به شما ارائه خواهند داد. همچنین قابل ذکر است که گروه صنعتی پارسیان تنها برند رسمی و ثبت شده در حیطه ساخت انواع مختلف گرمایشی متنوع و آتشدان های مختلف است. کیفیت محصولات ساخته شده به وسیله این گروه صنعتی به تایید رسیده است و شما می توانید با خیالی آسوده انواع مختلف تجهیزات گرمایشی مانند آتشدان هیزمی را از این گروه تهیه کنید.