سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع آتشدان هیزمی گروه صنعتی پارسیان

آتشدان هیزمی

آتشدان هیزمی یکی از وسیله هایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد این وسیله یکی از وسیله های لاکچری است که علاوه بر این که کاربرد گرمابخشی دارد بلکه از لحاظ دکوراسیون و زیبایی نیز کاربرد خاص خود را دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. آتشدان ها از زمان های قدیم وجود داشتند تنها از لحاظ ظاهری و مدل با آتشدان های امروزی فرق داشتند اما ماهیت یکسانی داشتند. از زمان های گذشته انسان ها به دور آتش جمع می شدند و از گرما و نور و حرارت آن برای کارهای مختلف خود مانند آشپزی، پخت و پز و... استفاده می کردند. استفاده از آتشدان هیزمی باعث زیبایی و منحصر به فرد بودن محیط می شود. شما می توانید از آن برای دورهمی های خود استفاده کنید و غذاهای مختلفی را نیز با کمک آن بپزید.

آتشدان هیزمی در چه محیطی قابل استفاده می باشد؟

استفاده کردن از آتشدان هیزمی برای فضاهای باز موجود در خانه ها، ویلاها، بالکن و فضاهای باز بسیار ایده آل و مناسب است. این وسیله نه تنها باعث گرمابخشی به محیط می شود بلکه محیطی جذاب، آرامش بخش و زیبا را ایجاد می کند. استفاده از آتشدان هیزمی در فضاهای باز نیز اصول خود را دارد و طبق این اصول می توانید از آن بهترین استفاده را بکنید. آتشدان های مختلف و زیادی با مدل ها و طرح های زیادی وجود دارد که اگر می خواهید از این وسیله ها استفاده کنید می توانید بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آن را از گروه صنعتی پارسیان خریداری کنید. این گروه صنعتی در حیطه تجهیزات گرمایشی مختلف و آتشدان ها جزو بهترین ها در ایران است و دارای کادری با تجربه و متخصص است که می توانید از مشاوره و راهنمایی آن ها نیز برای خرید محصولات مختلف استفاده کنید.

تفاوت آتشدان هیزمی چیست  با شومینه در چیست؟

آتشدان هیزمی نوعی از شومینه است که دودکش ندارد ماهیت این دو وسیله مشابه است و تنها فرقی که با هم دارند در داشتن یا نداشتن دودکش است. اگر شما هم همیشه می خواستید برای منزل خود از شومینه استفاده کنید اما به خاطر هزینه بالا و زمان نصب بالای این وسیله از آن منصرف شده اید پیشنهاد می کنیم برای این که از امکانات مشابه آن بهره منده شوید از آتشدان ها استفاده کنید. آتشدن ها مشابه شومینه هستند اما دودکش ندارند و آن ها را می توانید در فضای بیرون از خانه قرار دهید همچنین آتشدان ها را می توانید با هزینه کم تر تهیه کنید و در مدت زمان کمی می توانید آن ها را در محیطی که می خواهید تعبیه کنید. آتشدان ها زیبایی محیط را چند برابر می کنند و می توانید با کمک آن یک محیط دلچسپ و فرح انگیز را در محیط بیرونی خانه تان مثل حیاط، بالکن و ... ایجاد کنید.

آتشدان هیزمی چه تفاوتی با شومینه ها دارند؟

آتشدان هیزمی شباهت زیادی به شومینه ها دارد و همان طور که گفتیم فقط یک تفاوت دارند حتی در برخی مواقع می توان گفت کاربرد و زیبایی آتشدان های هیزمی بهتر از شومینه ها است اما هرکدام از این تجهیزات زیبا دارای کاربرد و هدف خود هستند. از شومینه ها برای گرمادهی و زیبایی محیط داخل خانه استفاده می کنند و از آتشدان ها نیز برای گرمادهی و زیبایی محیط بیرون از خانه استفاده می کنند. نحوه تعبیه آتشدان های هیزمی به نسبت شومینه ها انعطاف پذیر تر است و می توانید مدل ها و طرح های مختلفی از آن را در محیط بیرون قرار دهید.

انواع آتشدان هیزمی

آتشدان های هیزمی چه کاربردی در محیط های بیرونی دارند؟

آتشدان های هیزمی بسیار کاربردی و زیبا هستند شما می توانید این وسیله جذاب را در کنار استخر یا وسط آلاچیق که اوقات فراغت خود را در آن جا می گذرانید قرار دهید فضای دلنیشن و جذابی را بسازید. منعطف بودن بالای آتشدان ها و امکان قرار دادن آن در محیط بیرون باعث محبوبیت این وسیله شده است همچنین آتشدان ها به خاطر قابلیت جابجایی راحت و حمل و نقل آسان بسیار مفید و کاربردی هستند و طرفداران زیادی را دارد. قرار دادن آتشدان ها در محیط های مختلف به غیر از جنبه زیبایی شناسی می تواند باعث گرم شدن محیط در بیرون و خوشبو کردن هوا باشد همچنین از آتشدان ها می توان برای پختن غذا نیز استفاده کرد.

استفاده از آتشدان هیزمی چه مزایایی دارد؟

آتشدان هیزمی مزایای فراوانی دارد و این مزایا باعث محبوبیت بالای آن شده است.

حمل و نقل راحت و جابجایی آسان

یکی از مزیت های این وسیله، قابلیت حمل و نقل راحت و جابجایی آسان آن است. به این طریق که شما قادر به جابجا کردن آن و قرار دادن آن در مکان مورد نظرتان هستید و از این بابت مشکلی را تجربه نخواهید کرد. در حقیقت این وسیله مانند وسایل خانگی دکوراتیو و مبلمان می تواند بسته به نظر شما در مکان های مختلفی قرار بگیرد فقط با این فرق که آتشدان های هیزمی را در فضای بیرون خانه استفاده می کنند. همچنین این ویژگی آتشدان ها باعث می شود که آن ها را در مقابل آب و هوایی که ممکن است به آن آسیب برساند محافظت کنید برای مثال می توانید در آب و هوای گرم و یا موقع باریدن برف و باران آتشدان را جابجا کنید و آن را در محیط مناسب و به دور از شرایط آب و هوایی نامساعد قرار دهید، این کار باعث می شود که عمر مفید این وسیله افزایش یابد.

عدم نیاز به نصب دودکش

از دیگر مزیت های آتشدان ها می توان به عدم نیاز به نصب دودکش در آن ها اشاره کرد این مسئله باعث می شود این دستگاهها در فضای بیرون عملکرد بهتری را داشته باشند و زمان تعبیه و نصب آن ها نیز پایین تر باشد. همچنین آتشدان ها از تنوع بالایی برخوردار هستند، اگر شما هم اکنون می خواهید برای محیط بیرونی منزل یا ویلای خود یک آتشدان تهیه کنید میتوانید با مراجعه به وب سایت گروه صنعتی پارسیان آتشدان مورد نظر خود را انتخاب نموده و ثبت سفارش خود را تنها با یک تماس انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزلتان تحویل بگیرید.

مدل های آتشدان هیزمی

آتشدان ها به چند نوع تقسیم می شوند؟

آتشدان ها دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که می توان گفت نوع هیزمی آن ها دارای زیبایی بیش تری بوده و حالت نوستالژیک و کلاسیکی را در محیط اطراف خود ایجاد می کند. این وسیله گرمایشی علاوه بر هدف اصلی گرمایشی خود از لحاظ زیبایی شناسی و طراحی دکوراسیون فضاهای باز نیز نقش مهمی دارد و در بین طراحان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این وسیله می توانید در بالکن، پاسیو، حیاط، ویلا، خانه باغ و محیط هایی مانند رستوران، کافه و غیره استفاده کنید.

بخاری هیزمی

بخاری هیزمی چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع بخاری هیزمی جزو اولین سیستم های گرمایشی هستند که به وسیله انسان ها استفاده شدند. این نوع از بخاری ها به وسیله هیزمی که در داخل مخزن بخاری می سوزد امکان گرمابخشی را به محیط اطرافشان دارند. در اوایل ظهور بخاری هیزمی ، تنها مدل های ساده و شبیه به هم طراحی و ساخته می شد، و تا زمان زیادی نیز استفاده از آن ها منسوخ شده بود و می توان گفت کاربرد خودشان را از دست داده بودند، اما در سال های اخیر این جریان به سرعت عوض شد و از این بخاری ها در محیط هایی مانند ویلاها، خانه باغ ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، خانه های روستایی و غیره استفاده می شود. به همین علت تولید کننده های بخاری هیزمی طراحی جدید و زیباتری را برای آن اضافه کردن و ظاهر آن را متفاوت و زیباتر از مدل های قبلی قدیمی طراحی کردند.

بخاری هیزمی را از کجا تهیه کنیم؟

بخاری های هیزمی فضای نوستالژیکی را به محیط خانه ما اضافه می کنند که بسیار زیبا و دل انگیز است. همچنین بهتر است بدانید یکی از بهترین تولید کننده های بخاری هیزمی و دیگر تجهیزات گرمایی مشابه، گروه صنعتی پارسیان است. این گروه به علت تجربه کاری بالا و حرفه ای بودن نیروی کاری خود بهترین بخاری های هیزمی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین می توانید از مشاوران متخصص و با تجربه گروه صنعتی پارسیان برای انتخاب و مشاوره در مورد محصولی که می خواهید کمک بگیرد.

بررسی بخاری های هیزمی و آتشدان هیزمی گروه صنعتی پارسیان

بخاری های هیزمی و آتشدان هیزمی که به وسیله گروه صنعتی پارسیان تولید می شود از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه هستند و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات گرمایشی مختلف مانند بخاری های هیزمی کنید. بخاری هیزمی و انواع آتشدان هیزمی که توسط گروه صنعتی پارسیان ساخته می شود به دلیل این که برای ساخت آن ها از بهترین متریال ها استفاده می شود دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند و همین کیفیت بالا باعث بالا بودن میزان استحکام، دوام و عمر مفید آن ها می شود. همین مسئله باعث می شود محصولاتی که از این شرکت تهیه می کنید نیازی به تعمیرهای زود به زود و یا تعویض قطعات نداشته باشند و از این طریق هزینه های بسیار زیادی را می توانید صرفه جویی کنید و با استفاده صحیح و مناسب می توانید سالیان طولانی از محصولات این شرکت بدون تجربه کردن مشکلات خاصی استفاده کنید. همچنین باید بگوییم که بخاری های هیزمی این گروه صنعتی دارای کاربردهای چندگانه ای هستند و شما می توانید از آن ها برای پخت و پز غذاهای مختلف مثل کباب، استیک و غیره استفاده کنید و در عین حال از زیبایی آن به عنوان یک وسیله دکوری و تزئینی بهره مند شوید. کباب پز پارسیان

کباب پز پارسیان چیست؟

کباب پز های امروزی بر اساس نوع سوختی که استفاده می کنند دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید انواع آن را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از گروه صنعتی پارسیان خریداری کنید.

کباب پز پارسیان چه مزایایی دارد؟

با کمک قیمت کباب پز پارسیان می توانید انواع گوشت را در بهتربن حالت بپزید و دیگر نگران مغز پخت شدن آن نباشید به علت این که در کباب پز پارسیان گرما به صورت مستقیم از طرف بالا یا پایین به غذا تابیده می شود غذاهای پخته شده با کباب پز پارسیان همیشه خوب مغز پخت شده و نگرانی در مورد سوختن غذا نیز نخواهید داشت. با کمک کباب پز پارسیان می توانید به راحتی غذاهای مختلف را بپزید همچنین از بزرگ ترین مزیت های کباب پز می توان به استفاده راحت و ساده و نداشتن دود ناشی از پخت غذا و پخت سریع تر غذاها اشاره کرد. همچنین به علت این که در حین پختن دودی از خود منتشر نمی کند از کباب پز پارسیان می توانید در آپارتمان و فضاهای بسته نیز استفاده کنید.

کباب پز پارسیان به چند مدل تقسیم می شود؟

کباب پز ذغالی پارسیان :

در این نوع مدل از کباب پز پارسیان گرمای لازم برای پخت غذا به وسیله ذغال سنگ تامین می شود که این نوع از کباب پز پارسیان به علت طعم دودی و خوشمزه ای که به غذاها می دهد دارای طرفداران زیادی است. شما می توانید بسته به نظر و سلیقه خود این نوع را برای پختن غذاهای خود انتخاب کنید، اما بهتر است بدانید این دستگاه هم مزایا و معایب خود را دارد و برای خرید این دستگاه بهتر است نظر مشاوران و کارشناسان را در این مورد جویا شوید برای این کار می توانید از مشاوران متخصص و با تجربه گروه صنعتی پارسیان کمک بگیرید.

کباب پز گازی پارسیان :

در این نوع از کباب پز پارسیان از گاز شهری برای پخت و پز استفاده می کنند که به علت این که استفاده راحتی دارد و بعد از استفاده نیز به راحتی تمیز می شود از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این نوع از کباب پزهای پارسیان را در بالکن خود قرار دهید. همینطور کباب پز گازی پارسیان داری جنس های مختلفی مانند چدنی، آجری و استیل است.

کباب پز آجری پارسیان:

برترین ویژگی این نوع از کباب پزهای پارسیان داشتن محفظه توری است که از تمیز ماندن دستگاه را در حین سوخت ذغال و یا چوب را تضمین می کند و می توانید مطمئن باشید این نوع از کباب پز پارسیان نیز به راحتی تمیز شده و استفاده راحتی دارد.

کباب پز سنگی پارسیان:

همان طور که از اسم این کباب پز پارسیان مشخص است ظاهر بیرونی این کباب پز پارسیان از سنگ ساخته شده است. شما می توانید طبق سلیقه خود مدل های مختلف آن را تهیه و استفاده کنید.

کباب پز گابیونی پارسیان:

کباب پز گابیونی پارسیان در اصل سبدهای توری شکل از جنس فلز است که می توانید درون آن را با سنگ های مورد نظر خود پر کرده و زیبایی منظره محیطی که این دستگاه را در آن جا تعبیه کرده اید را افزایش دهید. همچنین قابل ذکر است که تمامی مدل های کباب پز پارسیان در طرح های مختلف را می توانید از سایت گروه صنعتی پارسیان خریداری کنید.